2010-01-08
 01:07:27

Snart klar!!:) ... spännande...

Hej. Jag är snart klar med mitt rum jag städat ett tag nu jag har byttut lite möbler icg mublerat om,, jag sover på madrass inatt för jag var så smart och la allt i sängen när jag plockade. Hela min säng är täckt med saker.. men det är mysigt att ligga på madrass man kommer så nära golvet, och det tycker jag är mysigt...

Det är inte bara spännande att se hur mitt rum blir, jag gjorde nyss egendesign på mina lösnaglar jag hann bara sju stycken idag, får göra dom sista imorgin,, hoppas dom håller,, visar bild på det färdiga resultatet om det går att överföra bilder från min mobil till min dator.. allt är så nytt jag är inte van måste lära mig!!


Puss och Kram ses imorgon, så kanske ni får se det fårdiga resultatet av mitt rum.. hoppas det funkar att få fram bilderna...


ALFAHANNA

Det är så mysigt att göra om och möblera om på sitt rum/i sin lägenhet.



PUBLICERAT: 2010-01-10, 18:21:01 | URL: http://alfahanna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -