2010-01-09
 15:22:09

Snart klar..

Hej, jag är klar med allting utom städningen.. men det går fort att göra det sesta..
Nar jag vaknade imorse hade jag tappat en lösnagel och snäckan på tummnageln hade blivit helt sönder trasad.. jag fixade det lite fört,, jag satte på en porslins bit som lossnat..

Just nu äter jag lunch,, fiskgratängoch potatismos gott,, och så ser jag på charlie and me,, det handlar om en tjej som är jätte mycket med sin farfar men när dom ska gå på bio får han en hjärtattack och dom får åka till sjukhus, hon i polisbil och han i ambulans,,då hon sitter i polisbilen frågar en av poliserna om hon åkt polisbilo förut, det gjorde hon när hennes mamma blev sjuk,, och fick opereras och dog under operationen,, när dom frågade casy(me) om det fanns någon som var över 18 som dom kunde prata med ljög hon och sa att hon pratat hed sin pappa som sagt att dom inte skulle ooperera... nu är då casy och hennes farfar charlie på en liten resa och casy försöker få ihop sin pappa med tjejer..typ och där är jag nu i filmen,, så nu ska jag fortsätta titta..


Kram Linnea 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -