2010-01-06
 23:03:32

Trött!

hej, idag har jag inte gjort någonting idag, förutöm att mamma "tvingade" mig att följa med till affären, vi köpte tre filmer på extrapris, vi brukar titta om det finns nån bra film,, jag älskar att titta på film men inte samma film flera gånger för då blir det tråkigt.. När vi gick där fick jag väldigt ont i mitt knä, det brukar hända ibland men det gär så otroligt ont och jag har fortfarande ont och det var 4 timmar sedan.... undrar vad det är för fel...


Iallafall jag tänkte lägga mig tidigt idag men så blir det mog inte, jag ska ommublera och byta skrivbord imorgon om jag städat lite så jag blir väll tvungen att plocka lite innan jag ska sova,, vi fär se om jag hinner med ett litet inlägg inan jag ska gå till sängs..

Just ja jag är förtfarande inte klar med matten får väll trycka in det nånstans i min fulla planering;
lata mig, lata mig, lata mig, lata mig, matte, lata mig, lata mig..osv.. XD nej så lat är jag inte, jag lovarX)..

Många god natt kramar till er alla.




Hoppas jag hinner skriva lite mer sedan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -