2010-07-11
 13:14:59

80 sidor kvar :)

Hej!

Har gått in på massor med sidor och jag fattar inte,, jag har inte varit inne på typ en vecka och jag har över 300 mail och en massa att läsa.. Hur orkar jag??..

Jag har bara ca 80 sidor kvar i "om jag kunde drömma",, hur långe har jag läst den.. sen januari?? Läs böckerna innan ni ser filmerna annars är det typ värdelöst att läsa böckerna.. Min åsikt HIHI.

Alla är nere och badar men jag §ritter inne och nördar framför datron,, jag tänkte gå ut så att jag blir lite brun (om det är möjligt..). SES nån annan gång :)

Massor av varma kramar Linnea (L)

 

PS: litet tips,, om ni blir bitna av en mygga kläm på myggbättet som man gör med en finne. Man trycker typ ut giftet och myggbättet försvinner på ett kick. Jag har luckats få två mygbett på varandra plus ett bronsbet på så jag har värsta bucklan på mitt ben,, det gör ont..


Maria

bra tips om myggbett! ska testa nästa gång. ;)

kramar!



PUBLICERAT: 2010-07-12, 00:20:31 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -