2010-07-10
 16:43:58

Boomerang!

Moy!

Pappa har fixat e-net så att jag slipper åka till biblan varje gång jag ska göra någonting.. Jag var på biblan förra veckan men då gick det inte att komma in på blogg.se så då kunde jag inte skriva.

Igår var vi i Åbo på ett vattenland som jag inte kommer ihåg vad det hette... HIHI Men det var ganska tråkigt för jag förväntade mig att det skulle vara roliigare än Serena park men det var det ju inte.. Det roligaste där var i alla fall en vatten sak som hette Boomerang det var först en vanlig vatten "tub" och sen kom man ut i en V- formad hög bana som man åkte upp på och sen åkte man under ett vattenfall och så ut i en pool och om man hade tur så blev det på ett ställe att man "flög" om man hade tillreckligt med fart. (Hade det alla gåcker utom en för att min kusin Emma bad badvackten att knuffa extra hårt så att vi kom i dunder fart).

Eftersom vi är här med mina kusiner så har vi olik mat dagar och eftersom min bror aldrig hjälper till med maten då det är våra matdagar skulle han laga idag men som vanligt blir det att jag gör jobbet så nu ska jag tydligen ner och laga mat Jippie... Hatar att jag är yngst och gör i stort sätt allt..

Ses nästa gång jag får tillgång till e-net.. Kramar Linnea (L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -