2010-07-18
 13:36:23

Gris längtan.. :(

God dag!

Jag vaknade imorse med världens huvudverk och fick jätte lägtan efter min Gris,, jag har skickat mail till mamma och bett henne skicka ett foto på honom. Jag har redan en massa bilder på honom men jag vill ha en "färsk" bild. Jag är typ aldrig med honom på sommaren.. Jag hade tur som fick ta med honom till mormor annars hade det varit änu längre. Nästan derekt när jag kommer hem så ska jag åka till Göteborg och dit kan han ju inte hälle följa med. Jag vill ha en hund den kan man ta med i stort sätt över allt..

Hoppas att dom har fått igång vattnet nu för jag vill borsta tänderna,, vi har vatten från brun ich igår då alla tvättade sig till kräfftskivan tog typ allt vatten slut så Per hemtade vatten ur brunnen men det tog slut igår kväll.. Jag har ingen lust att vara ute,, jag vill se på film men man kan ju inte slosa bort sommaren.. Pappa påminde mig igår att typ halva sommarlovet redan har gått jag vill inte till skolan.. Såå sur.. Nä nu ska jag åka och köpa glass tror jag,, fast jag är inte sugen men jag vill göra någonting...

Hoppas att ni har en toppen dag! Massor med kramar från lilla mig (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -