2010-07-22
 19:51:16

Kanske lite längre!

Tjabba!! E-net är såå segt här så att det har blivit nåt fel på sidan hoppas att det bara stös mig och inte er.. Ja, jag har precis fått bort min underbara (not) bror från datot'n äntligen HAHA. Aja tänkte bara skriva lite snabbt sår på "Back to the fjutcher" HAHA,, vet intehur man stavar till framtid på engelska HIHI aja det var 1:an i alla fall kanske ska se resten sen. Pappa och dom andra gubbarna är på gubb middag hos pappas mosters man,, fotbolls killarna är där,, De e typ farmors kusin Kurre, hans son Kalle, pappa, Niklas och Per. Min pappas moster fick komma hit för inga tanter på gubbmiddagen HAHA undrar vad dom gör. Just ja, vi kanske stannar här ca 1 vecka extra,, så åker jag till Götet senare,, vet inte om det är bra eller dåligt,, men jag hoppas att det är bra. Jag måste hinna med Grönan innan jag börjar skolan också. Många pussar och Kramar Yatzy (L) PS: E-net tar slut idag så jag kanske inte kan skriva nånmer gång om jag inte får pappa att ladda på igen (eller vad det heter).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -