2010-07-02
 15:16:59

Packar.. Igen

Tjena mors!

Kom hem tidigt imorse från Bettna (klockan 2) Vi åkte från Bettna klockan 22 och det tar 2 timmar hem men så klart med min mammas underbara tur så fick vi punka på bilen jippie...

Jag sitter här alldelles ensan och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig,, har inte packat klart inför Korpo ännu.. Vissel vissel** Skulle varit klar med det för 2 veckor sedan..

Imorgon åker jag i alla fall till paradiset!! Jag älskar att vara på Korpo. Men jag kom på i morse att jag ska ju köra moppe dit och jag brukar typ halv sovva i bilen till båten och nu ska jag köra tänk om jag somnar... Och vi måste gå upp tidigare än vanligt för det tar längre tid. NOOOOO vad ska jag ta mig till??.. Aja jag kommer att klra det Heja mig!!

Jag sa förut för typ 1000 år sedan att Twilight filmerna och alla böckernna verklgen sög riktigt sämst,, mins ni när jag var korkad?? Nu har jag insätt att jag hade fel,, jag erkänner jag har typ börjat avguda hela skiten. Jag pratar med i reklamen på radio om eklips och jag har bara 100 sidor kvar i "om jag kunde drömma" Jag läste över halva boken en natt jag inte kunde sova och jag ska ha alla böcker som ens har lite att göra med dom!! Jag längtar tills nästa film kommer!! Jag måste se allt!! Det står på boken " Varning: Beroendeframkallande" och jag skrattade nör jag såg det men jag förstår vad dom menar!

Jag har inte skrivit medans jag var i bettna för alla envisas med att ha lösenord såå elaka FY på er!!
Men på korpo ska jag försöka moppa till biblan så ofta jag kan och skriva jag lovar.. Kommer jag klara att hålla det?? Att blogga eller att inte blogga det är frågan.. eller.

Nu är tvätten färdig så jag måste hänga den hatar att hänga tvätt...

Ha en underbar sommar massor av kramar Linnea! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -