2010-06-12
 19:41:17

Bio.

Hello!

Igår efter skolavslutningen gick jagg hem och åt lunch,, klockan 13.30 sen lunch.. sedan satt jag där och åt chyckling och potatissallad tills klockan var typ fyra,, då ringde pappa och undrade om vi skulle göra någonting och det var 4 min kvar tills bussen gick så jag stack ut i kortbyxor, linne och kofta (han inte dra på mig nåt annat min bror strässade jätte mycket som vanligt..),, pappa tjatade om att jag frös men det gjorde jag inte! Han gick där i svarta långbyxor och jacka om han fryser får han göra det men ja behöver inte göra det bara för att han gör det...  I alla fall vi gick in på en biograf för att se vad det gick för filmer då bestämmde vi oss för att se Prince of Persia den var en 9 av 10 enligt mig.

 

Nu kommer mitt problem,, jag har sätt denna goa film men jag vill ju se fler filmer och har bara ett pressentkort... och jag kan inte slosa pengar på att gå på bio när jag måste betala min moppe..

dessa filmer vill jag se:




Vilken ska jag välja?? nån som sätt nån av filmerna som kan ge lite kritik??

Just jag,, jag trodde att Prince of Persia var den där en kille får krafter som en gud eller nåt sånt.. Vet nån vad jag menar?? Om vad heter den jag vill jätte hjärna se den.

Haha,, när jag gick på konfa "kurs" så sa en av konfa ledarna att hon kunde förestäla sig en jättehjärna när nån sa det,, kan ni föreställa er en jättehjärna?? Jag kan det är grymt kul särskillt om man tänker sig den på någon..

Nu ska jag gå ner och vara jätte arg på mamma att inte maten är färdig..

Marror av kramar från min (L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -