2010-06-02
 17:24:13

en vecka i skoladagar.

Hejsan!

Såå skönt det är bara 7 dagar kvar till skolaavslutningen!! Jippie!!!

Detta blir bara ett snabb inlägg för jag har inte så mycket att skriva,, men, men..

Imorgonblir det en stressig dag tror jag,, jag ska servera på 9:ornas bal så jag slutar klockan 2 istället för 3 (BRA!!) men klockan 4 ska jag till skolan igen och börja fixa inför balen. Jag ska ha hunnit äta middag innan klockan 4,, middag klockan 3 Wath?? Går EJ!! Jag kommer hem klockan 11 om jag har tur eller så blir det senare..
Litet + finns faktiskt,, vi börjar typ halv tio dagen efter inte så mycket sovmorgon..

Nu hinner jag inte skriva mer,, Ses nån annan gång.

Kramar (L)

Tills vi ses igen!


Maria

sovmorgon till halv tio är inte så mkt med tanke på när man kommer komma i säng på kvällen och när man sen måste gå upp dagen efter. kmr vara trött tror jag...



PUBLICERAT: 2010-06-02, 20:36:34 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -