2010-06-23
 13:38:55

Helst inte

Hello!

Strax ska vi åka till Bettna,, mamma var och fixade bilen imorse. Jippie slipper åka tåg!!

Jag ringde till mormor imorse och frågade om min lilla prins fick följa med till Bettna och då sa hon helst inte. Betyder det att han inte ska följa med eller att han får det?? Jag tog det som att han får det HAHA Hoppas att hon inte blir arg... Grisen är i alla fall arg för han vill gå ut men det kan han ju inte för då hinner vi inte hitta honom innan vi ska åka.

Mamma och Felix kommer hem strax och då ska vi åka så nu hoppar jag in i dushen och ska packa det sista sen är jag klar att åka. 

Hoppas att jag lyckas hacka in mig på grannarnas e-net i Bettna annars blir jag arg. SES senare. Massor av kramar(L)

Tills vi ses igen!


hej



PUBLICERAT: 2010-06-23, 23:24:27 | URL: http://iison.blogg.se/
magda

Haahaa,hoppas att det gick braa!



PUBLICERAT: 2010-06-24, 21:52:18 | URL: http://maggibo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -