2010-06-04
 13:45:24

Ingen mat...

Hejsan!

Idag började jag klockan 11.20,, för vi fick sovmorgon för att vi serverade på niornasbal,,och när jag komm till skolan hade vi bild,, jag ritade lite på min teckning och sedan skrev jag utverdering o så vs den lektionen slut. Sen var det dags för svenska,, då skulle vi bara se klart en film och sedan slutade vi 13.15 typ.

Måste bara säja:: Nyss skulle min grasiösa katt gå över från min strykbräda till min säng där jag nu sitter,, net är typ 30cm mellanrum... ´men han missar att kliva på mitt ben med ens tassen och missar och glider neråt men jag hjälpte honom upp,, han e såå OTROLIGT (inte) grasiös...

I alla fall,, när jag kommit hem från skolan så märker jag att grisen fisen inte har någon mat så det är bara att ta sig ner till affären för att handla,, precis van jag vill efter en "lång dag" i skolan,, Det ska faktiskt bli mysigt att gå ut i det varma sommar vädret med grisen.

Hoppas att ni har en härlig dag,, Kramar (L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -