2010-06-08
 16:58:34

Klädsimm!!

Hejsan!

Idag var klassen på torparängen och badade, spelade brännboll och picknickade.

Jag trodde att det skulle vara ganska varmt i vattnet men,, ibörjan var det jätte kallt men när jag badat några gånger ville jag inte gå upp det var såå skönt i vattnet närstan lika varmt om på sommaren.

Imorgon ska vi ha friluftsdag och jag valde att spela kubb på ängen, mm. Det är så skönt dom sista dagarna i skolan man gör typ ingenting och om man gör någonting så är det oftast kul. Jag vill åka och bada imorgon också men jag vet inte hopas att jag gör det!!

Här kommer en snabbbild på hur jag såg ut idag (jag klädbadade så jag var genomvåt när jag kom hem,, älskar verkligen att klädbada).



Nu ska jag fortsätta laga kläder och skriva fler teoriprov (måste klara det annars kommer jag att få världens sämsta sommarlov och börja gråta.)

Massor av kramar(L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -