2010-06-23
 02:26:14

Misslyckat HAHA!!

Hello!

Igår skulle jag ju åka till Bettna,, men när vi ska hemta ut bilen som var på lagning så märker mamma att dom bytt motor och allt men den är fortfarande trasig... TYPISKT!! Blir såå trött på att inte göra någonting på mitt sommarlov slöseri på ledighet... Om vi inte kan fixa bilen imorgon blir det väll att åka tåg som alla andra vanliga meniskor.. **Skojja** Jag åkte tåg alltid när mormor och morfar hade hotell i Katrineholm men,men.. Nu ska jag gå och sova men det blir en liten utmaning. Jag har plockat ihop nästan all min packning till Korpo och lagt den i sängen.. Smart av mig.. När jag vaknade i morse hade jätte mycket ramlat ner på golvet och då kan jag ju tappa bort det och det som alla forstår är inte så smart så jag får försöka att minte röra mig i somnen (om jag kan..). Nu måste jag i alla fall sova är jätte trött!! Ses imorgon innan jag åker om jag inte försover mig annars så försöker jag hacka in mig på grannarnas e-net i Bettna **Vissel** Vissel** Det får man inte Fy FY...

God natt alla som inte sover ännu till er som läser detta på morgonen eller under dagen Goddag!! :) Haha Jag är verkligen trött hur orkar jag hålla på?? FY på mig gå och lägg dig nu Nea!! HIHI SES


Massor av god natt kramar (L)

Tills vi ses igen!

 Gammla bilder ur arkivet.. Min gris tror att han är ett Lejon.. Tyvärr du är långt ifrån.. Men han kan fortfarande träna på att Miaua för han är 6 år gammal och kan fortfarande inte jama PINSAMT!! Han kommer över gården galloperar fram av lycka och gör sitt gulliga lilla läte alla grannaar är på gården och jag skäms... Jag måste lära honom.  God natt!!


MyzaaN

Hej :)

egentligen syftade jag inte på namnet linne utan moster linne :) du vet min moster och jag är lika gammla (18) men när jag skriver moster linne låter det ju som hon är typ 40 ? :D



det är inget fel på att heta linnea ;) vad hade du velat heta istället dÅ? kram



PUBLICERAT: 2010-06-23, 12:01:38 | URL: http://myzaans.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -