2010-06-04
 18:46:55

Otroligt!!

Hejsan!

Jag var precis på en liten utflyckt till stationen (jag bytte busskort med min bror),, jag blev såå sur, jag bad honom att springa av tåget så att jag hann med bussen hem.. Men han sprang inte han var typ sist av,, så det blev jag som fick springa. Han kom samma tid som bussen skulle åka så jag sprang och när jag hade sätta mig på bussen så åket den så dom som kom efter mig han tyvärr inte med,, om jag inte hunit skulle jag fått vänta i ca 30 min och det orkar man inte så det var tur för honom...

PS: Varför heter det busskort och inte tågkort?? Värt att tänka på...


När jag kom hem satte jag på TV:n och satte på 6:an där var det ett program där man skulle gissa om saker är sanna eller falska,, Jag kommer tyvärr bara ihåg dom sanna sakerna för jag såg bara slutet då dom körde snabbgenomgång.

nr1: Det var en kille som låg i koma,, jag tror att han var hjärndöd och jätte skadad. Doktorerna hade bestämmt sig för att stänga av alla maskiner och donnera hans organ,, precis när dom skulle göra det så vaknar han upp och doktorerna vet fortfarande inte hur det kunde gå till.

nr2: Det var en tjej som stod och åt äpple,, då sätter hon en äppelbit i halsen.. Hennes hund Toy ställer sig på bakbenen med fram tassarna på henne (Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men ni förstår säkert..) Toy knuffar henne så att hon faller baklängs,, när hon ligger på golvet så börjar Toy hoppa med fram tassarna på hennes mage. Grannen hade kommit över för att prata lite med henne,, grannen skriker på Toy så att han ska sluta hoppa på henne men han fortsatte ända tills hon hostar ut äppelbiten,, såå häftigt Toy räddage livet på sin matte sån hund vill jag ha!!
Jag undrar hur han kunde veta exakt vad han skulle göra exakt hur hårt och att han uppteckte att hon satt i halsen.. Just ja,, han hoppade så hårt att hans matte fick blåmärken som var som tassar.

Ha det gött kramar (L)

´PS: Om ni vet flera otroliga saker så får ni gärna berätta det för mig.

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -