2010-06-20
 16:25:18

Sämst uppdatering...

Hejjsan!

Nu har det gått typ en vecka på mitt sommarlov och jag har inte uppdaterat bloggen överhuvudtaget....
Jag har inte riktigt haft tid,, jag har shoppat och kört moppe från typ nio på morgonen till tolv på kvällen så jag har varit upptagen.

Igår var jag inne i stan och såg på det kungliga bröloppet.


Fast än min uppdatering är så låg så hinner jag inte skriva nu häller så nu ska jag inte skriva mer för jag ska städa,, om jag har tur hinner jag ladda upp lite bilder under dagen annars kommer det inte bli så mycket uppdatering under sommaren för under 99% av mitt sommarlov så har jag inget e-net.. Sämst.. men,men så är det att bo på landet HAHA!!

Ses senare Kramar (L)

Tills vi ses igen! 


Maria

så du har nu fått moppekortet? GRAAATTIS!!! :D



PUBLICERAT: 2010-06-20, 22:30:28 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maria

hej Linnea! tänkte svara på dina frågor angående Twilight-böckerna här. ;)

1. Nej, det är inte Edward som berättar i boken jag läser nu. Det är en fortsättning på tredje boken "Ljudet av ditt hjärta" och i den berättar en nyfödd vampyr som heter Bree Tanner. Men man måste helt enkelt läsa den tredje boken först för att fatta den här boken eftersom det är en fortsättning på den.

2. I själva Twilight-serien finns det 4 böcker(1.Om jag kunde drömma, 2.När jag hör din röst, 3.Ljudet av ditt hjärta och 4.Så länge vi båda andas), sen finns det en fristående bok av samma författare som heter "Genom dina ögon", men den har jag inte läst själv än. Och till sist finns det den här nyutkommna boken " Bree Tanners andra liv".

Gillar också omslagen fast själva böckerna är bäst ändå! Ha en fortsatt bra sommar och hoppas att vi kan ses snart! Kramar från Maria :)<3



PUBLICERAT: 2010-06-21, 16:05:50 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -