2010-06-10
 23:36:53

Skolaavslutning

Hello!

Imorgon är det skolavslutning Längtar ***Jippie!!*** Och min underbara vän fyller 15 (Grattis du kommer ikapp mig med ålder'n men aldrig med längden) **Muhahha** Nu var jag taskig men men jag kan kalla dig liten tills imorgon då ska jag vara jätte snäll.. O.o

Jag har inget vättigt att skriva,, vi började klockan 10.00 idag.. jag kom, jag såg, jag segrade... Ja,ja kanske riktigt så var det inte.. Men jag slapp göra storjobbet med städningen i skolan för vi skulle gå igenom hur man bar en fana eftersom jag ska vara fanbärare imorgon ( Det ska olivia också). Jag väntade med Olivia (den andre) på att hennes mamma skulle hämta henne efter skolan,, vi slutade typ 11.30.. Sen cyklade jag hem för att städa (göra om) i mitt rum. För dom som bryr sig så går det sämst med mitt rum för jag har förlite plats för mina kläder så dom ligger lite var stans i mitt rum^^...

Nu ska jag sova så att jag är pigg och glad sista dagen i skolan!! Jippie!!!

Ses nån annan gång Massor av kramar (L)

Tills vi ses igen!


Maria

Veni Vidi Vici ^^



hoppas att du får ett toppen sommarlov och mig kommer du aldrig komma ikapp när det gäller längden. muhahaha!! XD



PUBLICERAT: 2010-06-11, 15:23:33 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -