2010-06-12
 16:30:10

Smått och gott!



Hello!

Jag sitter här i dagen efter min skolavslutning och min kompis fördelsedag.. Jag borde vara jätte glad,, ligga på stranden och mysa men... Regnet öser ner och jag sitter och plyggar inför teoriprovet imorgon... Såå kul.. Jag satte ihop ett litet bildkolage lite bilder från skolavslutningen, nationaldagen, elevensval och från sumopaint. Jag vill tacka dom som fotat ögat och kedjan.

Pappa kom precis hem med min moppe!! Lägger ut en bild på den nån annan gång när jag har tid så får ni se hur den ser ut..

Nu ska jag fortsätta plugga så kanske jag kan köra moppen på tisdag,, hoppas det i alla fall......

Ha en bra dag kram (L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -