2010-06-22
 01:30:38

Snart klar... eller inte

Helojjsan!

Idag har jag varit heladagen hos Alma. Och gissa vad vi gjorde på en sån solig fin dag... Jo,, vi satt inne och tittade på film HaHa latmaskar.. Aja det var i alla fall skönt.

Jag har precis bestämmt mig för att gå och lägga mig för imorgon ska jag packa klar det sista och sedan åker vi till Bettna och så ska jag vara där i typ en vecka,, dagen efter vi kommer hem från Bettna ska vi åka till Korpo.. Fullpackat skema. Men det finns också nackdelar bland alla fördelar.. Jag måste packa dubbelt för jag hinneer ju inte tvätta och packa på kvällen vi kommer hem så jag måste packa för typ 7 veckor imogon...  Från och med imorgon kommer bloggen att liga nere för att jag har inte alls tillgång till e-net så jag ska verkligen försöka åka så mycket som möjligt till biblan på Korpo där det finns e-net att låna. 

Om ni fattar ett ord av vad jag snackar om så är ni riktigt ducktiga. Grattis!! Jag är så trött att jag inte knppt vet vad jag själv skriver om...

Just ja,, glömde nästan tala om att jag hämtade ut mitt körkort idag. WOW!! Du är bäst Linnea Grattis!! Jippie!! Upps lite själviskt menmen det händer inte så ofta i alla fall HIHI..

Ett till JUST JA,, När jag åkte in till stan på nationaldagen så var det tydligen någon som öppnade dörren när den höll på att stängas FY,FY.. Då sa tågföraren (eller vad det heter)nåt i form av  
- Du som höllimot dörren är den osmartaste i dag. Grattis!

Vem kommer på att säja någonting sådant??..

Nu ska jag sova ses nån gång i livet Kram (L)

Tills vi ses igen!

Nu ska jag sova för att orka upp imorgon ses nån gång i livet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -