2010-06-08
 08:08:09

Torparängen

Hejsan!

Idag har jag sovmorgon,, men såklart så vaknade jag klockan 07.00 så jag är tvungen att komma på vad jag ska göra har såå tråkigt vill sova!!

Vi ska ha mentorsdag idag för det är sista veckan i skolan Jippie!! Vi ska till Torparängen,, det blir bad och picknick. Hoppas att vi får sluta tidigt XP... Vi har sovmorgon hela veckan!!  Bara ett år kvar i skolan,, längtar är så otroligt trött på skolan...

Nu ska jag plocka ihop allt och städa lite,, jag ska verkligen!!

Massor av kramar (L)

Tills vi ses igen!


Maria

men sen är skolan inte slut ju, då är det ju gymnasiet vilket innebär ännu mer plugg! xD



PUBLICERAT: 2010-06-08, 19:29:35 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -