2010-03-02
 00:09:51

Sweet dreams

Hello!!

I söndags lovade jag att jag att jag skulle sova en blund, sedan skriva ett inlägg... men så blev det inte,, jag sov till typ klockan 11.45 eller nåt sedan har jag typ inte gjort någonting... Uooz XP

Jag lovar att jag ska skärpa mig och få saker gjort "idag"..


Nu ska jag titta klart på NCIS eller vad det heter,, sen ska jag läsa vidare på min bok Om jag kunde drömma..


Nu ska jag titta klart,, sweet dreams,, see you

XOXO

PS: Påmin mig att jag åste tvätta imorgon,, har glömt det XP...


Magda

Var festen bra då och vad tyckte du om min present.

Skicka gärna en bild på dom och hur dom ser ut i sina fina halsband och skriv gärna vad du tyckte.



KRAM OCH GRATTIS I FÖRSKOT!



PUBLICERAT: 2010-03-14, 15:32:53 | URL: http://maggibo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -