2010-05-30
 12:18:26

BAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJS!!!!!!!!!!!!

Hejsan!

Jag var lycklig hoppfull glad tills i förrgår... Jag gjorde omprov på traikskolan,, men tyvärr så var jag 1p ifrån igen... Jag blir F**N galen på detta. Jag kan frågorna men jag blir såå nervös eller nåt säånt och då går det bara dåligt,, jag är trött på det!!

Nu ska jag i alla fall vara glad.

När jag valde film nyss så hörde jag ett smaskande ljud,, gissa vad.. Jo,, Grisen har sätt min macka med Puck ost som han sitter och glufsar i sig...  Eh,,Tack!... Så den mackan gick inte att äta...

Aja,, jag har inte så mycket mer att säja så här kommer några bilder på vad jag fick av mamma i förrgår som trösrt pressent så det är inte bara dåligt att misslyckas eller.. Jo,, det är bara dåligt.

PS: Kudden fick jag inte men jag var bara tvungen att visa den,, det är min favo kudde!!



Jag köper alltid ett par nya svarta ballerina varje år för i slutet av sommaren är dom alltid helt söndertrasade.. Hoppas att mina ballerina jag har i år håller lite längre.

Jag är nöjd med mina köp!!

Nu måste jag fortsätta träna eftersom jag då inte klarade det...

Massor av sörjande kramar (L)

Tills vi ses igen!

Just ja,, En av mina läsare undrade vad jag tycker om Taylor Momsens stil,, jag tycker att hon har en underbra stil och hon är alltid sin egen. Hoppas att det var ett bra svar.


alma

Fina saker!! Skorna med massa "band", eller vad man ska säga var jättefina! De svarta vanliga ballerina också, men särskilt de förstnämnda!:D btw, stacakrs dig att du inte lyckades med provet..:(


M

sv: jo, jag har tagit alla bilderna själv ;)



PUBLICERAT: 2010-05-30, 17:13:07 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -