2010-05-02
 19:07:59

Dagens outfit

Hello!

Kom hem från stan för ett tag sedan,, nu vet jag var jag ska på tisdag hoppas att det går bra..

Eftersom det var så varmt ute tog jag och pappa en varsin glass,, pappa tog sandwich GB glass och jag tog en chokladkula i voffelstrut,, när vi änd var inne i stan gick vi till en moppe affär i (jag tror att det var nånstans vid kalberg??) Vi gick i alla fall från Stockholm C till Kalberg en uppfriskande prommenad.

Så här såg jag ut öpå våran lilla prommenad + min bruna skinnjacka.

 

Randig troja: H&M Ärvt..
Jeans: Cheap Monday 399kr
Baseball jacka: Gina Trecot 249kr
All Star Convers: DNA?? 699kr
Solglasögon: H&M 49kr

PS: jag har bara den rosa baseball jackan den gröna är bara en bild från Gina som jag tog för att kunna jämföra olicka jackor.

Det är jätte jobbigt att knappa på dator'n,, jag har påster på fingret AJ.

Nu ska jag fortsätta träna på teorin.  Massor med sommar kramar från (L)

Tills vi ses igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -