2010-05-20
 14:56:18

Min bästa dag för 6 år sedan!

Hejsan!

Jag sitter hemma och väntar på att åka till konfirmationen.

Derekt när jag kom hem (för ca 15 min sedan) så slängde jag ihop en tårta till min lilla gris.
Här kommer lite bilder på tårtan och min gris.




Ni som undrar var jag hade i tårtan så var det smör, leverpastej och olivmortadella (eller hur det stavas..)

Som ni kanske förstår av rubriken så fyller min prins och hans syster hela 6 vårar!!

Tyvärr hinner jag inte skriva mycket mer nu,, men ni får önska mig lycka till på konfan så hoppas jag att jag hinner skriva mer ikväll.

Massor av kramar (L)

Tills vi ses igen!

Här kommer lite bilder att njuta av.







PS: jag kanske lägger upp mera kattungebilder ikväll om jag hittar. Puss nu springer jag till bussen.


Maria

GRATTIS GRISEN OCH TIGGE!!!

HIPP HIPP HURRA! :D



PUBLICERAT: 2010-05-20, 19:59:12 | URL: http://marysss.blogg.se/
a.m ;)

håller med; grattis grisen och tigge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -