2010-11-07
 02:28:14

bara lördag..

Hej,, tidigare idag kom jag på att det bara var lördag. Jag var helt inställd på att det var söndag så jag blev helt överlycklig när jag kom på det. Men det är ju tyvärr söndag i morgon och det betyder att jag måste plugga plugga plugga.. Jätte kul.
Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar upp i morgon,, känner mig sjuk och kan därför inte sova men jag måste :(
Ses imorgon om jag hinner blogga.
Kram Linnea
Just ja,, jag sov aldrig hos Emma (min kusin),, när det var typ 5 min kvar på filmen i fredags kände jag mig jätte dålig så jag stack ut från bion för att få vara själv en stund men det mådde jag inte alls bättre av. Vi gick till tunnelbanan och "lämnade av" Noomi, Julia och deras pappas sysling som för övrigt 18 år och från USA sen drog vi tillbaka till bion som var stängd så vi kom inte in så klockan tolv på natten stod vi på Hötorget och väntade på att min pappa skulle komma och hämta oss. Asså jag var skit rädd vi träffade på värsta konstiga människor och jag var så jävla rädd och Emma som är ett år äldre än mig tycker jag skulle ta ansvaret höhö men hon typ klängde på mig av skräck.. haha jag var den modiga för en gångs skull.. Jag är mörkrädd och extremt rädd för att vara inne i stan efter klockan 6 fråga mig inte varför men jag blir bara så jävla nervös.. töntigt ja men sådan är jag..
Vi stod och väntade på min pappa vid godis affären på sidan av bion och då säger Emma att  vi skulle gå ner i garaget för där var det ljust,, och jag ba.. är du dum i huvudet hur vet du att det inte står någon som är helt störd där.. Asså nu hade vi väntat i typ 20 min så jag var ganska uppsträssad och framför alla ville jag bara bort (det var typ en fyllegubbe som gick mot mig och jag fick panik och mejade in Emma i några cyklar för att komma fört förbi och han typ skrek efter oss är vi började springa,, oh shit va jag va skraj..) Då hon hade kommit med sitt galna förslag så såg jag att det fanns ett hotell på andra sidan gatan och jag typ "vi sticker in på hotellet och frågar om dom kan skydda oss,, och Emma typ det räcker väll om vi frågar om vi får stå där inne "haha tänk om jag hade frågat om dom kunde skydda oss då hade dom typ trott att vi var förföljda höhö..
Sen kom min pappa och jag drog hem och såg på film för att inte drömma mardrömmar om fyllegubben,, jag drar typ alltid ihop allt läskigt som hänt i mina drömmar hatar det. Jag såg "Dear John" asså jag brukar inte gråta för filmer men alla gånger jag sätt den börjar jag alltid gråta på samma ställen men jag vet inte varför för den ör typ inte äns sorglig.
Nu måste jag verkligen sova men sköt om er. Puss och Kram Linnea
Jag slutar ed en liten låt som jag tycker är bra,, sov sött.


Johnnykamilla

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.



PUBLICERAT: 2011-04-02, 13:27:43 | URL: http://johnnykamilla.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -