2010-11-01
 11:40:57

Bläääääääääääääääää

Hej!! Idag har jag bara fortsatt med mitt rum. Min nya garderobs konstellation är snart klar och jag ska bara fixa lite på mitt skrivbord sen var man klar. Ojj ojj nu kurrar magen då är det dags för lunch, tänkte belöna mig själv för underbart arbete med en film till. Hoppas att jag hittar något gott för jag är vrålhungrig.
Just,, på fredag ska jag träffa mina underbara vänner från Götet,, dom sitter på tåget upp hit nu. Längtar.
Jag har tänkt på en sak,, på första sidan på blogg visar dom dom mest aktiva och mest kommentarer, och besökta men det bartyder ju att dom är populära så dom behöver inte fler läsare till skillnad från mig som hade 2 stycken igår. Kan dom inte ta dom som bloggar 1-2 inlägg per dag och som är lågt besökta och inte får kommentarer så ofta då skulle jag ju vara överst. Men nu får dom som redan har allt ännu mer och jag får bara mindre och mindre... Suck
Ses senare Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -