2010-11-09
 18:47:25

Förföljare höhöh

Hej!  Jag känner att det är på tiden att jag bloggar för varenda gång jag inte skriver så minskar statistiken med typ 5 pers så då har jag kommit på att om det alltid finns färska inlägg så går ni in oftare :) Jag är så smart asså höhö.
Jag tänkte plugga ikväll men eftersom båda uppsatserna ska vara inne på fredag så kan jag ju slappa idag men få J**ligt mycket att göra imorgon,, men den dagen den smällen höhö eller det kommer nya bekymmer imorgon egentligen borde jag kanske göra klart allt.. Glöm och dröm eller jag vet inte jag gör kanske lite om jag orkar/hinner har ju faktiskt lite annat liite roligare att göra.. not Jag tänkte fixa klart mitt rum men det tar så himla lång tid.  Höhö,, Mormor ringde och sa åt mig att sätta på tv:n idag och jag typ ba V*n vill mormor att jag ska se på tv hon som alltid säger att jag tittar för mycket... Men sen kom förklaringen haha hon sa att den var mest riktad till min bror men lite till mig också. Hon ville alltså att vi skulle så unga & bortskämda (heter det så?? annars blir det pinigt..) Aja typ alla i min släckt tycker att jag är bortskämd särskilt mamma och pappa och det måste dom såklart gå och tjata om. Men på riktigt,, jag får absolut inte allt jag pekar på,, min mamma skulle aldrig komma på idén att städa mitt rum om jag inte ber henne att hjälpa mig och jag kan faktiskt gå och handla själv och ha hand om en budget. Min bror är typ 1000 ggr bortskämdare än mig,, mamma städade hans rum för att han skulle få övningsköra och han tar ut typ en soppåse per år (Ok, jag kan medge att det var lite för elakt men det är inte långt ifrån..).
Och varje gång mamma eller pappa någonsin nämner något om att jag är bortskämd säger jag bara skyll er själva det var inte jag som uppfostrade mig själv haha. Jag får klaga på allt för jag har aldrig gjort någonting fel...
Just ja,, finns det någon som befann sig i Solna centrum igår vid 4 tiden igår och märkte att en tant blev bestulen på sin plånbok,, om du märkte det eller om det var du som snodde den så kan ni vara hemskt snälla och skriva en liten kommentar för det var någon som snodde min mormors plånbok igår och nu vågar hon nästan inte gå ut..
Nu ska jag göra något vettigt av mitt liv. Puss och Kram Ses nån dag Linnea


anna

usch vad tråkigt med din mormor :|



PUBLICERAT: 2010-11-09, 20:25:06 | URL: http://madeinjapan.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -