2010-11-08
 12:00:00

Grattis!!!!

Ett stort grattis till min bror som fyller 19 år dag! Dagen började med att vi gick upp och sjöng för honom,, han fick en hörbok, en film och fick en hel del strumpor och kalsonger (mamma tycker att han inte ska få så mycket roliga saker när han har blivit så gammal). Av mig fick han en glas figur men en skorpion (det är hans stjärntäcken). Sedan gick han till skolan och en massa människor sa grattis till honom. Sen kom han hem,, och hade glömt nycklar haha så han fick vara utelåst en stund (vet ej hur länge),, han ringde mig precis när jag skulle till dansen så jag hann inte hem. Efter dansen kom pappa och hämtade mig och jag stack hem och duschade sen hämtade vi upp Felix och mamma och drog till en restaurang som jag tyvärr inte kommer ihåg vad den heter. Sen åkte vi hem och sov.
Hittade tyvärr ingen bild på min bror så jag slänger in en annan bild så att det inte bara är en tråkig text haha,, här kommer det en i alla fall.
Just a random photo
Visst är bilden vacker.
Ses nån annan gång Kram Linnae



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -