2010-11-23
 10:59:57

Slapp dag..

Hej! Hur hinner alla stör bloggare med att blögga 100000 inlägg per dag?? Jag hinner inte äns på min fri tid...
Idag är jag inte i skolan för jag har så (ursäkta) Jävla ont i mitt knä jag kan knapt gå :( Vad ska jag ta mig till? Jag är as hungrig men jag örkar inte gå ner och jag måste göra läxor.. har två prov imorgon döda mig... Nä nu måste jag fan ta och stoppa i mig något om en timma är det ju lunch höhö undras om man är hungrig då.
Lite senare kommer jag berätta om mitt bio besök i söndags,, låter sjukt trist men det va jävligt kul faktiskt och så ska ni få se min nya jacka jag fick av mamma igår hon e så snäll och gullig ibland när hon överraskar mig med allt möjligt <3 U MM!
Ha det göt ses strax Kram Linnea
PS: Idag ska jag verkligen fixa så att jag lägger upp min autograf istället för att skriva Kram Linnea var endaste gång är såå trött på det haha. Känner mig ganska korkad men vad heter det i stället för autograf??
Bild tagen från Fokis.se så söta


alma

namnteckning, underskrift kan man säga istället för autograf. :)



PUBLICERAT: 2010-11-23, 17:37:38 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -