2010-11-04
 00:14:03

Himlen är oskyldigt blå...

Ojoj vilken liten bild det blev..
Hej!!
Kom hem från Kista för ett tag sedan,, var och såg Himlen är oskyldigt blå med Alma och hennes familj -Agnes som var hos en kompis (Saknade dig!! höhö), Almas lillebror Edvin hade med en kompis också.
Jag tycker att det var en bra film men dom kunde ha höjt ålders gränsen till 15 istället för 11. Jag tycker att denna film var obehagligare än en action film där dom springer och skjuter på varandra för det är inte så verkligt att det skulle stå massa människor på gatan och skrika och skjuta på varandra, men jag vet att det finns knarksmuggling och att det finns människor som är så dumma att dom håller på med sådant, och jag läste i
Justja,, blev sjukt förvånad att Pelle Svanslos spelade pappan trodde det skulle vara han på bilden.. Har typ igen koll på var alla heter så ni får försöka förstå er på mig haha hoppas att ni fattar..
Kram och god natt Linnea


Catarina Sparre

Han heter Björn Kellman om jag inte minns fel :)


Catarina Sparre

Kjellman ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -