2010-11-02
 19:17:38

Känade 400 spen på ingenting haha..

Hej!!
Inatt så klickade jag mig in på Nelly.com och fick mamma att titta på rean som dom har nu. Så jag beställde hem 7 saker har jag för mig,, hoppas att dom kommer snart.. Ville ha två klänningar och två linnen men dom var för stora så det gick inte..
Tänkte leta upp dom på sidan så att ni kan se hur dom ser ut.
Sille Earstuds SEK 49, Pieces - NELLY.COM
Embroid Layer Dress SEK 99, Club L - NELLY.COM
Mini SL Long Top SEK 49, Vero Moda - NELLY.COM
Flowery Leggings SEK 49, Purple - NELLY.COM
Animail Top SEK 39, Club L - NELLY.COM
Cassandra Tunic SEK 49, Jeane Blush - NELLY.COM
Jag kommer inte ihåg vad det sista är men jag lägger ut fler bilder när dom kommer.
Nu måste jag sticka ner och äta. Ses Kram Linnea
Uppdatering:

Det lila rosa linnet var slut så det fick ja aldrig.. :( och den färgglada klänningen kom i en rosa nyans istället för blå. Den jag inte fick var mycket finare.


Maria

jag gillar den första klänningen/tunikan. den var jättefin! :)



PUBLICERAT: 2010-11-02, 19:48:04 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -