2010-11-17
 17:10:30

Magnet röntgen

Hej,, jag har klagat ganska mycket på mitt knä (Ok,, för dom som träffar mig dagligen har nog märkt att det inte bara är ganska mycket utan JÄTTE mycket). Aja,, jag var på vårdcentralen igår och han sa att jag var överrörlig och böjde mitt ben typ 3 dm mer än jag trodde att jag kunde och 1 dm med min arm.. Sjukt läskigt. Jag ska i alla fall magnet röntga mitt knä för att se var det för för fel.
Idag har jag bara varit i skolan och haft det bra inget mer viktigt om mitt liv finns att berätta. Så ha det gött tills vi ses ingen.
Just ja,, L och M är sjukt sega man måste typ pressa mer dom för att det ska reagera.
Puss och Kram Linnea!
Här kommer en bild för jag hatar inlägg utan bild.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -