2010-11-05
 15:30:00

Spa

Hej,, om jag inte hunnit skriva något på morgonen så har jag gjort mer i mitt rum (det tar tid) + att jag antagligen har gjort läxor. Nu är jag påväg till spat (som jag inte kommer ihåg vad det heter men men...)  Hoppas för mig själv att jag får det kul och skönt höhö.. Jag vet inte riktigt var jag ska skriva eftersom detta är tidsinställt och jag kan inte se in i framtiden då jag gissar lite.
Ha det bra så hörs vi nån gång. Kommer att vara på spa från klockan 16.00 idag till 12.00 imorgon. Sen drar jag direkt till min kusin och sen ska vi och våra kompisar från götet gå på bio och restaurang  tror jag,, det är i alla fall var Emma (min kusin) sagt. Och sen ska jag sova där en natt.
Vi får se om jag hinner skriva ett litet inlägg nån gång (tror tyvärr inte det..)
Ha det gött SEs Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -