2010-10-20
 22:45:56

4 år går så fort...

Hej,, glöm allt jag lovade förut om bilder på dagens outfit och sorry Olivia att jag inte skickar bilderna till dig.. Men jag orkade inte och bann inte ladda över bilderna. Nu blir det seriöst.
När jag kommer hem ringer mormor och berättar för mamma att morfar dog för exakt 4 år sedan.. mamma var sjuk idag hon tror att det är därför för alltid när hon är sjuk på ett speciellt datum tror hon att det har med datumet att göra. Så detta inlägg vill jag (vad heter det??) Tillge?? (Uppdatering: Tack Alma! Det heter tillägna). min morfar och vill att alla ska tänka på någon död eller levande person som står en tätt om hjärtat,, jag kanske skriver lite konstigt men jag vill skynda mig innan mamma kommer och ser att jag sitter och gråter då kommer hon oxå att börha och jag tycker att det är lite jobbigt.
Så här till världens bästa morfar tänler på dig och jag hoppas att det har det bra <3
Till min älskade morfar all tanke på dig ikväll. (Hade tyvärr ingen bild på honom men det får gå i alla fall).
Nu måste jag sova ses Kram Linnea


alma

Tillge var ett bra ord tycker jag! Jag tror tillägna var det ordet du sökte efter.



Sörjer med dig.<3



krm<3



PUBLICERAT: 2010-10-21, 06:34:39 | URL: http://eeestelles.blogg.se/
Maria

usch, sådant är alltid jobbigt! Fint skrivet i alla fall! Hoppas du kommer på bättre tankar snart, Linnojja! :) <3

/Marojja



PUBLICERAT: 2010-10-21, 16:43:46 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -