2010-10-15
 18:06:07

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!

Hej,, gick till skolsyster i dag för jag har fortfarande så J***la ont i mitt knä.. Vad ska jag ta mig till? Hon trodde att jag fått typ en inre blödning i knät och att kroppen själv skulle äta upp blodet urk,, jag är kannibal omedvetet höhö Ska strax ringa Alma och se om hon kan skicka no:n till mig,, det är sådant kul jag gör på en fredags kväll.. Nu måste jag börja.
Ses nån annan gång Onda kramar Linnea höhö onda vad taskig jag är men jag menar att jag har onte som ni kanske förstår höhö..


alma

Hejsan! Hoppas det blir bättre med det nu! haha, kannibal xD ;) Hoppas det går bra med no:n!



kram och trevlig helg! ;)



PUBLICERAT: 2010-10-15, 20:43:19 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -