2010-10-05
 20:33:14

F**k haha

Hej,, en av frågorna på DN testet var om Farm Ville och vad gör jag då.. Jo jag kommer på att jag har det och har gått in på det 3ggr idag grattis haha Hatar detta! varför varför.. :( Vill inte bli beroende igen Haha..
Såg ni den underbara videon jag la upp tidigare haha såå kul hade velat se dom live haha...
Nu ska jag sticka och duscha för sen ska jag se Elvis i ... Kommer inte ihåg var ifrån men det är i alla fall bra:) Det börjar klockan 21.00
Här kommer en ny video så att jag inte glömmer hur man gör haha.
Tänk på att han som är killen i musikvideon är killen i Hanna Montana kom på det i förr går tror jag haha att jag inte såg det tidigare...
Nu sticker jag ses <3 Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -