2010-10-03
 22:59:53

Jag försökte i alla fall...

Hej,, nu ska jag sova hoppas att ni sover gott och inte får några läxor på länge,, jag hatar i alla fall läxor men vissa gillar dom, jag skulle också vilja tycka om läxor men jag är som jag är.. Jag gjorde i alla fall mitt bästa med läxorna.. hoppas att det räcker. "Glöm dagens bekymmer, det kommer nya imorgon" Jag kommer inte i håg var jag har fått det ifrån men det skulle vara bra om gårdagens bekymmer försvann men som det är nu så fortsätter bekymmerna komma och dom gamla finns kvar... kommer jag att överleva?? Det är frågan..
Sov sött Kram Linnea


Maria

"HAKUNA MATATA!" (Timon & Pumba i Lejonkungen)



PUBLICERAT: 2010-10-04, 16:20:29 | URL: http://marysss.blogg.se/
Catarina

Ordspråket kommer från Andra avenyn. :) Det är i alla fall där jag har hört det.


a

Haha, tänkte precis skriva samma som Catta. Fast du vet nog redan varifrån du hört det, eftersom att jag sa det i skolan i dag! ;)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 16:36:00 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -