2010-10-03
 20:19:05

Kommer aldrig att hinna, döda mig!!

Hej,, sporry att jag inte bloggat under helgen men jag har världens bästa bort förklaring,, i fredags var jag ju på stadshuset, på lördagen låg jag och spydde från klockan 9 till klockan 12 ungefär haha sen drog jag till min kusin och fixade extremt viktiga saker och sen letade jag efter en extern hårdisk på 1 TB (100 GB), Idag vaknade jag klockan 12 och åt frukost då jag såg Camp Rock 2 och sen drog jag och såg på bio på Heron City jag tror att den hette ocean men jag är inte säker haha ska ta reda på det den var grymt bra tills man för 1000:de gången trodde att den skulle sluta då ville man att den skulle sluta, sen drog vi till en kolgrill i Solna  sjukt gott jag tog pommes med scampi och jag kommer inte ihåg vad det hete men gott var det ;) Ha det gött så ska jag börja koncentrera mig på musiken och No:n
Kram och god natt Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -