2010-10-07
 23:00:41

Mitt 200:dronde inlägg!! med ett tråkigt innehåll för mig...

Hej,, innan jag gick ner och käkade middag stängde jag så klart av skolinloggningen och nu har det inte gått att hitta mina dokument på hela kvällen.. Hoppas att det funkar imorgon bitti annars är det bara att fila på en bra ursäkt eller bli sjuk väldigt fort... Det kommer inte att gå jag kommer att få stå och skämmas när lärarna tror att jag är sämst och inte har hunnit klart på grund av att jag är dålig vad ska jag ta mig till detta är inte första gången snart börjar jag gråta allvarligt!! :-( Nu ska jag sova så att jag slipper tänka på detta men jag kommer nog drömma mardrömmar om det i alla fall...
Sov så sött så ses vi imorgon om jag inte är död eller något liknande...SUCK
Snodde den från google det är därför det står Lilla Karin hihi
SES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -