2010-10-01
 08:38:58

Nu finns dom inte mer.

Hej,, Jag åkte aldrig till XXL haha såg hellre på idol och kenzatyrashow den var riktigt bra faktiskt :)
Från och med i dag till pappas födelsedag (31/3) så kan man bara lämna in 50 öringarna på banken så allt blir dyrare i affären om du inte handlar med kort.
Jag sitter just nu och äter frukost wow jag brukar aldrig äta frukost men nu blev det blåbärsrisifrutti med ägg mums såå gott! Eller inte jag hatar frukost på morgonen.
Aja nu måste jag äta upp sen ska jag sätta på nig något snyggt men jag ska ändå byta om sen när vi ska till stadshus källan då tänkte jag ha min blommiga klänning från Jack and Jones tycker den är så snygg.
Ses snart igen Kram Linnea
Just ja,, Är det någon som vet hur man gör tidinstält inlägg skulle jätte gärna vilja veta. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -