2010-10-25
 10:00:00

Om man ändå kunde rita så fint!

Hej,, gick in på Tyra Sjöstedt blogg där jag hittade några bilder som hennes läsare ritat på henne,, eller hur man skriver det är i alla fall super snyggt ritade.
Jag tycker bäst om den sista.
Just ja,, jag har ju tjatat om Hur gör man tids inställt inlägg och bla bla bla och här kommer det mitt första tidsinställda inlägg!! (Jag skriver alltså detta )24 oktober 2010 kl. 21.45 men jag publicerar det 25 oktober kl. 10.00 Då är jag på "jobbet".
Ha det gött! Nu ska jag gå och borsta tänderna Kram Linnea


Maria

fina teckningar, gillar nog också den sista bäst ;P



och svar på din fråga:

örhängekroken är antingen från panduro eller pärlshopen (kmr inte ihåg vilken, men det finns på båda), kedjorna är från ett gammalt halsband som jag delat, fjädrarna tror jag är gamla påskfjädrar jag hittat, det var de ända jag hittade hemma. och det lilla korset är från något gammalt smyckesset. var har du sett att man kan köpa fjädrar? :D jag vill inte vänta till påsk i alla fall.



PUBLICERAT: 2010-10-25, 19:55:04 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -