2010-10-24
 20:13:20

Tja alla glada och resten också.. höhö

Hej! höhö jag är sämst på det där med rubriker dom bilr bara mer och mer oseriösa för varje gång man inte vet vad man ska skriva.
Nu kommer det inlägget ska handla om.
Tävling på bloggen! Ni kan inte vinna en ska men ni kan vinna att få gästblogga på min blogg. Så vad tycker ni Hiss eller Diss ska jag göra detta någon mer gång eller ska jag lägga ner det??
För att vara med i tävlingen ska ni:
  • Kommentera på min blogg varför just du ska vinna.
  • Varför du läser min blogg.
  • Länk till din blogg.
  • Lite kort summering om vem du är och vad din blogg handlar om.
Lycka till så berättar jag vem som har vunnit på torsdag. (glöm inte att lämna din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner).
Lycka till och Kram Linnea


olivia

Jag ska vinna efterssom jag har en otroligt bra blogg! Jag läser din blogg förr att den är bra och att jag är din kompis. Jag heter olivia jag är världens bästa kompis fast det vet du såklart redan. Min blogg handlar om mitt liv och foto. KRAM PÅ DIG!



PUBLICERAT: 2010-10-27, 21:31:01 | URL: http://oliviasfotoblogg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -