2010-10-11
 17:38:16

Smink tips

Detta använde jag som bas () den pilen pekar på har jag som understa ögonskugga.. om det låter vettigt..
Det ser ut som jag har vårtor men det är glitter eyeliner och jag tog ändå den "bästa" bilden.Detta är ett försök att göra någonting snyggt med "paljätter"
"paljätterna" jag använde.Allt smink jag använde till denna sminkning. och dom andra som också har grejer i "ögonvrån" och det matchande ögonparet.. höhöhär kommer samma fast med olika "paljätter" och resten är också likadana men med andra färger på ska jag kalla dom stenar istället?Dålig bild som blev cool(enligt mig)mälade på handen så att man skulle se bättre, jag hade ju målat läpparna med flera olika fårger innan så den har mer "naturliga" färgen syntes inte så bra.
Rosa lips puss !!
Allt jag använde till denna sminkning. PS: läppstiftet som ligger uppe i hörnet är det brons guldiga som jag målade på handen..
söött läppglans. höhö
mer rosa läppar.
ojojoj vilken bild,, hatar den vill nästan ta bort den höhö jag har inte så där tjocka läppar jag lovar!
Älskar detta läppstift och det blev ännu bättre med det ljusrosa leppglanset till men tyvärr så ser man inte den riktiga färgen på bilden...
Det var allt hoppas att ni tycker att det var snyggt eller får några idéer hur ni kan sminka er själva.
Tack och hej lever pastej höhö SES Just jag,, jag bloggade inte i helgen för jag kunde inte publicera inläggen så dom låg i utkast till imorse då jag tog bort dom men ni missade inget viktigt förutom att jag var på murasaki och sov hos min kusin,, en nu vet ni det då har ni inte missat något. puss och kram ses
En vecka kvar till prao LÄNGTAR!! bort från alla läxor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -