2010-10-27
 18:12:43

Fakta om min mamma Mia kväll för typ 1000 år sedan!!

Hej,, nu tänkta jag berätta lite kort fattat om mamma Mia musikalen jag var på i lördags,, för sen måste jag upp på den iskalla vinden och fixa fram Halloween saker (fan hallonbåt finns att stava rätt men inte Halloween så ni får ursäkta min stavning,, och vem f*n skriver hallonbåt??? ).
Ja,, först åkte pappa och Felix för att gå på kurs för att få övnings köra (då låg jag och sov..),, när pappa kom hem hämtade mamma och pappa upp mig för mamma körde dom så jag var ensam hemma. Då drog vi till Ericsson Globe Arena där mamma och pappa checkade lunch (jag åt hemma). Då dom ätit gick vi till Globen för dom checkade i Globen C.. kommer inte ihåg vad det heter har bara varit där 2ggr. När vi kom in i Globen stod det 2 gubbar och sålde mamma Mia prylar men vi stack bara förbi. Jag förlorade ett vad mot pappa (Jag trodde att mormor såg på Dansbands kampen eller nåt annat inte såå kul.. men pappa satte emot en popcorn på att hon såg på det som går på 4:an där det är artister som dansar för Plan,, vad heter det??). Jag hade rätt för mormor tittade på nån annan sk*t men pappa sa att han hade rätt så det var bara o casha upp pengar och köpa en popcorn till honom men jag fick såklart smaka. Jag köpte en påse bilar till mig mums höhö.
Man kan inte säga att jag blev besviken men jag tycker att dom kunde ha tagit i mer,, som när dom var ledsna så var det typ jag är jätte ledsen verkligen och ett smil till det ingen känsla över huvud taget. F*n va jag är taskig men jag är ju ärlig och jag kan ju inte säga att den var toppen och så tror ni det,, eller hur. Kritik kan vara både bra och dålig men nu tänker jag fortsätta vara taskig men efter regn kommer sol. Dom hade som sagt ingen känsla,, det var inga kända ansikten som jag såg.. RUNT hus i Grekland dra mig baklänges,, det finns ju inte ens det var riktigt dåligt men annars hade dom ju varit svåra att snurra å andra-sidan men i alla fall.. höhö det är dom stora dåliga men nu vill jag vara snäll haha jag tycker att dom skötte sig bra sjöng riktigt fint till skillnad från ex. Pierce Brosnan som sjunger för jä*ligt,, sorry but it's true.. höhö Helheten var bra och jag tyckte att han som spelade killen som gillar Tyna(??) spelade son roll typ bäst.
Det var allt jag hade att komma med hihi.
Våra biljetter och min munk jacka.
Rånare nästa haha..
Höhö puckel rygg på mig höhö jag ser ju helt dum ut haha försökte ta en bra bild och då ser jag ut som jag vet f*n inte vad lite ringaren i Notredam  eller vad filmen nu heter haha måste lära mig att jag ska vara rak i ryggen höhö.
Ha en bra kväll Kram Linnea


alma

Lita på dig själv! Du har stavat ordet Halloween helt rätt! H-A-L-L-O-W-E-E-N- precis som du skrev! :D



ps. vad ska du vara på halloweenfesten för småbarnen? :D



PUBLICERAT: 2010-10-28, 00:53:31 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -