2010-10-12
 12:58:10

vaknade nyss.. är tydligen sjuk idag igen höhö

Jag vaknade typ 11.30... Jag bad ju mamma väcka mig men nej inte det.. Jag bestämde mig redan igår för att inte gå till skolan, mår verkligen inte bra. :(

Dagen i Dag


Dagen idag är en märklig dag
Den är Din

Dagen igår föll ur Dina händer
Den kan inte få något annat innehåll än Du redan gett den

Dagen i morgon har Du inte fått något löfte om

Men dagen idag har Du, 
det är det enda Du kan vara säker på
Den kan Du fylla med vad Du vill
Använd Dig av det

Idag kan Du glädja en människa
Idag kan Du hjälpa en annan
Idag kan Du leva så, att kanske en annan ikväll kan tacka 
Dig för att Du finns till

Dagen idag är en betydelsefull dag
Den är Din






Ha det bra nu ska jag sticka och äta ses



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -