2010-10-20
 17:28:30

Vill ni ha lite fika?

Hej,, jag var helt inställd på att jag och Olivia skulle ta tåget som åkte 09.47 eller då det tidigare.... men det skulle vi tydligen inte men vi hade tur för jag ringde till Olivia igår kväll och sa att vi skulle ta ett tåg tidigare. Så hon ringde när klockan var halv och frågade var jag var och jag låg ju och tittade på tv hade precis vaknat och skit jag blev typ störd på mamma och sa att hon fick köra mig till Huddinge när hon frågade om det var något hon kunde göra.. höhö inte snällt men jag hade bråttom.. Men jag hann i alla fall ner till stationen (mamma körde mig dit i alla fall LOVE U <3 ) Så från typ sovandes till att vara på tåget på ca 15 min kalla mig bäst!! Erkänn att jag var snabb!


När vi kom dit råkade jag nämna att jag var hungrig och då tycket hon som jobbade där att eftersom det var så lugnt kunde vi ju sätt oss i fika rummet och äta lite frukost,, hon hade ju till och med bakat bröd som alla skulle få äta av. Så det gjorde vi i ca 30 min. Efter det frågade dom väl 20 gånger och jag överdriver inte,, det kan till och med ha varit fler än så, sen var det lunch och då satt vi och åt i typ en timma sen tjatade dom om att man skulle ta efterrätt som nån gjort vet inte riktigt vem.. men vi gjorde inte det för vi hade ju precis tryckt i oss all lunch. Sen var det ju typ 10000000000000 gånger till som dom frågade om dom där jövla fika rasterna, och sen fick vi gå hem för att det fanns inget som vi kunde göra. Jag fattar ärligt inte hur mycket fika kan man få i sig? Just ja,, sen satt dom och kollade på kläder på Internet och sen gick dom in på facebook,, och då satt dom och diskuterade om en 15 årig kille och han var så smal och snygg,, man visste inte om man skulle skratta eller gråta,, gamla tanter som spanar på en ung kille vad ska man tro?? Fast det var kul att lyssna på deras värdelösa samtal.
Jo,, vi gjorde faktiskt något underdagen mer än att fika,, vi var och hälsade på dit dom som fått barn går på åter besök och det var kul men det var obehagligt när dom skulle ta blodprov eller vad dom gjorde. Det var en liten flicka som såg precis likadan ut som mig när jag var liten,, doktorn hittade inte hennes blodådra så då fick doktorn "gräva" tills det började blöda. Jag satt och höll på att svimma Olivia tittade bort och mamman var typ helt förvirrad och oroad och pappan sa att han inte såg något bakom doktorn man han satt och vred på sig och såg ut som om han höll på att börja gråta och stackars lilla tjejen gråt och skrek. Riktigt obehagligt.
Vi fick var med tre olika.
Det kommer upp en bild på dagens outfit lite senare har inte hunnit ladda över dom till datorn ännu och jag hinner inte nu.
Ses senare ha det gött Kram Linnea (är på g med att fixa en snyggare "namnskrift").



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -