2010-10-18
 22:51:09

Yea det går upp åt!!

Hej tänkte skriva "Yes det går uppåt" men jag orkar inte ändra så det får stå så nu är för trött höhö
Jag det är så klart läsarna som går upp åt,, woho 6 stycken inte rekord men nära.
Imorgon har jag utvecklings samtal önska mig lycka till höhö.
God natt ses Linnea
PS: tänkta lägga upp ett litet klipp från youtube men jag hittar det inte så tyvärr inte idag men kanske imorgon ses!


Maria

hej Linnea!

det hände ju inte alls något på bloggen. tror faktiskt inte att du lyckades hacka dig in. du kanske bara kom åt någon knapp på datorn så att utseendet ändrades för dig för jag ser iaf ingen skillnad. och tack för reklamen, hahah.



REKLAM - besök www.marysss.blogg.se - REKLAM



PUBLICERAT: 2010-10-19, 15:49:39 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -