2010-09-24
 16:31:15

Blablabla

Har alltid lika svårt för att komma på en rubrik så nu blev den extra speciell... eller,, nej men det låter roligare än om jag bara skriver ; idag har jag en tråkig rubrik.. eller hur.
Aja. Idag har jag varit hemma från skola för att jag är sjuk Jippie jag missade engelska provet F** jag tänkte gå men jag orkade inte för jag mår så himla dåligt men men då får jag väll göra det nån annan gång Hm..
Som ni säkert märker så har jag inte så mycket att skriva om så här kommer några bilder.
Är inte denna bild typ grymt sorjlig nästan som b första björn bröder filmen då man får reda på att det är Kodas mamma som Kiina dödar,, börjar nästan gråta när jag ser bilden.. Men då jag såg filmen började jag grina. Nu ska jag komma med en annan bild innan jag börjar lipa HAHA
Stackars spiken säger jag bara...
Uppz vad ska man göra om nån tappar armarna?
Noo jag hejade ju på gurkan..
Spring herr banan spring haha
ojj va dramatiskt,, hihi snart måst jag ha ålders gräns på vissa inlägg som är för mycket blod (tomat sås) i haha
Ses snart igen Kram Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -