2010-09-12
 15:40:29

Gröna Lund 11/9-10

Hej!  Igår var jag och Alma på Grönan,, vi började med att åka alla "barn" attraktioner. Alma och jag hade aldrig varit på Petssons värd så vi gick dit,, det var inte något speciellt det är ju fint och så men inget märkvärdigt nu har jag i alla fall varit där.
Vi åkte såklart dom större grejerna också och för första gången i mitt liv åkte jag Extrem och jag trodde att den skulle vara jätte läskig och att jag skulle spy men man blev inte ens lite yr.. men jag vågade fortfarande inte mig på att åka Insain (vet inte om det stavas så... :S) I slutet så skulle jag prova på min boll känsla och skulle kasta boll på ett snurrande hjul med två metall ringar på och man skulle så klart träffa i nån av ringarna... lycka till HAHA jag har testat det förut och misslyckat totalt HAHA.. men denna gång träffade jag en på det röda fältet,, yes jag kommer i alla fall få tröst priset.. nästa boll hel miss studsade rakt ner på golvet.. Den tredje flög genom luften i slowmochain HAHA kan inte stava överhuvudtaget HIHI,, och efter några långa minuter så träffar jag mitt i prick YES JAG ÄR BÄST!! jag vann första pris för förta gången i mitt liv!! och jag vann en vän till till apa jag fick för 2 år sedan. Dom är såå söta!
H
Visst är den söt!!
Sen ville jag ha turen på mion sida så jag körde dra i snöret,, vinns varje gång HAHA så där vann jag denna
Snygg tejp,, det var det finaste som fanns.. :(
Det var min dag!
Just jag,, jag höll på att glömma,, jag körde faktiskt en till ska man skulle få in så många bollar i en sopptunna som möjligt och om jag hade läst reglerna hade jag sätt att man skulle få in 3600p och man fick 10p per boll så det betyder 360 bollar i hinken och det är en o möjilghet,, jag fick i alla fall 60p jippie..
Det var allt för nu Puss och kram ses Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -