2010-09-02
 20:48:28

Massor att skriva... not

Hej,, eftersom jag inte har så mycket att skriva förutom att jag gör en extremt rolig So läxa och lyssnar på mysik,, så har jag faktiskt ett liv utanför skolan så jag tänkte skriva ett test jag hade med i min förra blogg.
09-test
Hur många gånger i veckan äter du godis - så ofta jag vill,, ibland är det varje dag och ibland är det inte alls.
Vad är det bästa hos dig -
Har du bra självförtroende -
Bor -
DAGENS ?
Saknad -
SVARA ÄRLIGT -
Syskon -
Ålder -
Född -  1995
Ögonfärg -
Längd -
Sko storlek -
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken -
Hårfärg –
Födelseort - Solna
Låt -
Kläder - jeans,tröja,tjocktröja
Mat - äggröra lunch och kyckling hos Linnéa(middag)
Köp - idag har jag inte köpt nåt
Göra sen - duscha
Pinsammaste - idag, inget tror jag
Tycker du om att plocka svamp
Tycker du om godis - aa
OM DIG Alma
Namn -
Äter du oftast nyttig mat - ja det gör jag
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - sådär
Du tycker att du själv är smart - nej,inte särskilt
Vad är det sämsta hos dig
Har du några tatueringar - nej
BRUKAR DU… ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ingen aning
Tycker du om djur - älskar!
Ljuga - vita lögner ibland isfHAR DU… nej
Vilja dö - nej
För många vänner -
Sova -
Klä dig i svart - ja, svart är fint
Lita på folk - oftast
Drömma mardrömmar -ofta
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet ej
Känner du dina grannar - några inte överdrivet, men det kan vara lite kul ibland
Gillar du skolan? -
Har du någon gång skolkat? - nej
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått på - dans, scouter,innebandy
förföljelsemani - nej
Färgat håret - nej
Några piercnings - näe(öronen)
Några tatueringar - nejdå
Egen dator - aa
Gjort bort dig rejält? - of course
ÄR DU… ja, jag hoppas det iaf, men det tror jag(:
Snäll -
Snygg - nej
Söt - nej
Kort - ja
Klantig – aa:P
Vad är det bästa hos dig - Att jag oftast tänker på andra före mig själv (jag försöker i alla fall).
Har du bra självförtroende - Typ sämst
Bor - Hemma HAHA Rotebro
DAGENS ? - Ja,, dagens... Jag höll på att svimma på idrotten..
Saknad - Hoppas det.
SVARA ÄRLIGT - Så gott jag kan.
Syskon - Bror Felix
Ålder - 15år 5månader och 18dagar
Född -  15 mars 1995
Ögonfärg - Blå-grå
Längd - 1m och 59,3cm senast jag mätte mig.
Sko storlek - typ 37.5 det brukar jag ha i alla fall.
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - fiskarna
Hårfärg – blont överhår och hörk brunt underhår
Födelseort - Solna
Låt - Love story; Taylor Swift
Kläder - leggings,tröja,tjocktröja
Mat - Kovsoppa (tredje dagen i rad vi äter soppa)
Köp - idag har jag inte köpt nåt, igår köpte jag skor till idrotten.
Göra sen - bli förhord av pappa på so:n
Pinsammaste - idag, inget tror jag
Tycker du om att plocka svamp - om jag hittar kan det va kul..
Tycker du om godis - aa
OM DIG
Namn - Linnea
Äter du oftast nyttig mat - Nej tror inte det
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - Inte det bästa
Du tycker att du själv är smart - det bror helt på
Vad är det sämsta hos dig - att jag är lätt stött
Har du några tatueringar - nej
BRUKAR DU… ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - massor Nej jag vet inte...
Tycker du om djur - älskar!
Ljuga - om det är absolut nödvändigt
HAR DU… nej
Vilja dö - nej
För många vänner - Nej absolut inte
Sova - skönt
Klä dig i svart - ja, oftast nåt varje dag.
Lita på folk - oftast
Drömma mardrömmar -ofta
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - efter konfan kommer det olika träffar jag provar på..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet ej
Känner du dina grannar - några inte överdrivet.
Gillar du skolan? - Ingen kommentar... Nej jag vill jobba.
Har du någon gång skolkat? - Ja
Spelar du något instrument - Har spelat Piano,, fick VG på trummor, gitarr och piano på musiken
Sporter/aktiviteter har du gått på - dans, gym.
förföljelsemani - nej
Färgat håret - Massor
Några piercnings - näe(öronen,, vill ha naveln)
Några tatueringar - nix
Egen dator - aa
Gjort bort dig rejält? - of course
ÄR DU… ja, jag hoppas det iaf, men det tror jag(:
Snäll - Hoppas det
Snygg - nej
Söt - nej
Kort - ja
Klantig – aa:P
Kram och god natt!!


Maria

kul test! vad ska du göra i helgen, Linnea? :)



PUBLICERAT: 2010-09-03, 18:13:46 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -